Preisvergleich
Suchen Sie why things don t fall down bei den großen Preisvergleich Portalen gleichzeitig!

why things don t fall down META Preisvergleich

Angebote vom 9.7.2019 um 21:01*. Wenn die Angebote älter als 12 Stunden sind, sollten Sie die Suche aktualisieren: why things don t fall down preisvergleich

Beliebtester why things don t fall down Preisbereich

why things don t fall down
2,19 
Versandkosten 3,89 Euro
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

- Verkäufer: cmedia_group (289877 Bewertungen 99.8% positiv) - Shopname: Chiron Media Group - Kategorie: Antiquarian Collectable (29223)



8,21 
Versandkosten 0,0 Euro
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

Artikelzustand: Akzeptabel - Verkäufer: worldofbooksde (481 Bewertungen 98.3% positiv) - Shopname: Worldofbooksde - Kategorie: Sachbücher (171243)



8,21 
Versandkosten 0,0 Euro
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

Artikelzustand: Sehr gut - Verkäufer: worldofbooksde (432 Bewertungen 98.3% positiv) - Shopname: Worldofbooksde - Kategorie: Sonstige (268)



8,21 
Versandkosten 0,0 Euro
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

Artikelzustand: Gut - Verkäufer: worldofbooksde (468 Bewertungen 98.3% positiv) - Shopname: Worldofbooksde - Kategorie: Sachbücher (171243)



9,95 
Versandkosten keine Angabe
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

- Why did the RAZR ultimately ruin Motorola? Why does Wal-Mart dominate rural and suburban areas but falter in large cities? Why did Starbucks stumble just when it seemed unstoppable? The answer lies in the ever-present tension between fidelity (the quality of a consumers experience) and convenience (the ease of getting and paying for a product). In Trade-Off, Kevin Maney shows how these conflicting forces determine the success, or failure, of new products and services in the marketplace. He shows that almost every decision we make as consumers involves a trade-off between fidelity and convenience between the products we love and the products we need.Rock stars sell out concerts because the experience is high in fidelity - it cant be replicated in any other way, and because of that, we are willing to suffer inconvenience for the experience. In contrast, a downloaded MP3 of a song is low in fidelity, but consumers buy music online because its super convenient. Products that are at one extreme or the other - those that are high in fidelity or high in convenience - tend to be successful. The things that fall into the middle-products or services that have moderate fidelity and convenience fail to win an enthusiastic audience.Using examples from Amazon and Disney to People Express and the invention of the ATM, Maney demonstrates that the most successful companies skew their offerings to either one extreme or the other - fidelity or convenience -i n shaping products and building brands. 1. Language: English. Narrator: Dennis Holland. Audio sample: http://samples.audible.de/bk/adbl/001387/bk_adbl_001387_sample.mp3. Digital audiobook in aax. - Kevin Maney - Kategorie: English - Business - bei Audible - Hörbücher zum Download - aus Affilinet Produktdaten





K  E  I  N


B  I  L  D
10,28 
Versandkosten keine Angabe
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

ab 10,28 Euro bei 2 Händlern auf idealo.de - gefunden von Idealo





K  E  I  N


B  I  L  D
12,62 
Versandkosten keine Angabe
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

ab 12,62 Euro bei 2 Händlern auf idealo.de - gefunden von Idealo



18,49 
Versandkosten 0.00 EUR Sofort per Download lieferbar
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

- Why does Mark´s Jesus speak in parables? Why does Plato´s Socrates make bad arguments? Why are Beckett´s novels so inscrutable? And why don´t stage magicians even pretend to summon spirits anymore? In a series of captivating chapters on Mark, Plato, Beckett, Mallarmé, and Chaucer, Joshua Landy not only answers these questions but explains why they are worth asking in the first place. Witty and approachable, How to Do Things with Fictions challenges the widespread assumption that literary texts must be informative or morally improving in order to be of any real benefit. It reveals that authors are sometimes best thought of not as entertainers or as educators but as personal trainers of the brain, putting their willing readers through exercises designed to fortify specific mental capacities, from form-giving to equanimity, from reason to faith. Delivering plenty of surprises along the way--that moral readings of literature can be positively dangerous; that the parables were deliberately designed to be misunderstood; that Plato knowingly sets his main character up for a fall; that metaphor is powerfully connected to religious faith; that we can sustain our beliefs even when we suspect them to be illusions--How to Do Things with Fictions convincingly shows that our best allies in the struggle for more rigorous thinking, deeper faith, richer experience, and greater peace of mind may well be the imaginative writings sitting on our shelves. - Oxford University Press - EAN: 09780199395842 - category_path: eBooks Fremdsprachige eBooks Englische eBooks Sach- Fachthemen Kunst Kultur - person: Joshua Landy - erscheinungsdatum: 03.08.2012 - einband: ePUB - Literaturwissenschaft#Literaturtheorie - Kategorie: eBook - bei Thalia.de - E-Books - aus Affilinet Produktdaten



18,99 
Versandkosten 0.00 EUR Sofort per Download lieferbar
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

- Why does Mark´s Jesus speak in parables? Why does Plato´s Socrates make bad arguments? Why are Beckett´s novels so inscrutable? And why don´t stage magicians even pretend to summon spirits anymore? In a series of captivating chapters on Mark, Plato, Beckett, Mallarmé, and Chaucer, Joshua Landy not only answers these questions but explains why they are worth asking in the first place. Witty and approachable, How to Do Things with Fictions challenges the widespread assumption that literary texts must be informative or morally improving in order to be of any real benefit. It reveals that authors are sometimes best thought of not as entertainers or as educators but as personal trainers of the brain, putting their willing readers through exercises designed to fortify specific mental capacities, from form-giving to equanimity, from reason to faith. Delivering plenty of surprises along the way--that moral readings of literature can be positively dangerous; that the parables were deliberately designed to be misunderstood; that Plato knowingly sets his main character up for a fall; that metaphor is powerfully connected to religious faith; that we can sustain our beliefs even when we suspect them to be illusions--How to Do Things with Fictions convincingly shows that our best allies in the struggle for more rigorous thinking, deeper faith, richer experience, and greater peace of mind may well be the imaginative writings sitting on our shelves. - Oxford University Press - EAN: 09780199720002 - category_path: eBooks Fremdsprachige eBooks Englische eBooks Sach- Fachthemen Kunst Kultur - person: Joshua Landy - erscheinungsdatum: 06.07.2012 - einband: PDF - Literaturwissenschaft - Kategorie: eBook - bei Thalia.de - E-Books - aus Affilinet Produktdaten





K  E  I  N


B  I  L  D
22,50 
Versandkosten keine Angabe
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein





K  E  I  N


B  I  L  D
128,49 
Versandkosten keine Angabe
Verfügbarkeit keine Angabe

Preis kann jetzt höher sein

ab 128,49 Euro bei 2 Händlern auf idealo.de - gefunden von Idealo



Angebote vom 9.7.2019 um 21:01*. Wenn die Angebote älter als 12 Stunden sind, sollten Sie die Suche aktualisieren: why things don t fall down preisvergleich

why things don t fall down Testberichte / Erfahrungsberichte / Produktinformation

Viele unserer Partner bieten außerdem Produktinformationen z.B.: Testbericht, Test, Erfahrungsbericht. Suchen Sie dazu Ihr Produkt im Meta-Preisvergleich. Auf den Angebotsseiten unserer Partner finden Sie oft auch Informationen zum Produkt.

Versuchen Sie unsere Suchmaschine für Produktinformation, wenn Sie bei unseren Partnern nicht die gesuchten Informationen finden. Mit dieser angepassten Google-Suche finden Sie alle Arten von Produktinformationen (Testberichte, Erfahrungsberichte, Produktvergleiche, Anleitungen, Tipps ...) leichter:

why things don t fall down Produktinformationen
* Die Produktangebote auf dieser Seite sind zum Zeitpunkt des Seitenaurufes nicht gültig. Haftung für die in den Produktangeboten angegebenen Bezeichnungen, Bilder und Preise ist grundsätzlich ausgeschlossen.

Sie erhalten aktuelle Angebote wenn Sie den Preisvergleich Aktualisieren: why things don t fall down preisvergleich
Quellen Mit dem Meta-Preisvergleich suchen Sie bei den großen Preisvergleich Portalen gleichzeitig!

11 Ergebnisse aus 22 Quellen:
affilinet-produktdaten:3 amazon:0 awin-produktdaten:0 belboon-produktdaten:0 billiger.de:0 buycentral:0 de.aliexpress.com:0 ebay:4 idealo:4 kelkooshopping:0 lafeo:0 pricerunner:0 quoka:0 rakuten:0 shopping24:0 shopping-com:0 shopwahl:0 smatch:0 trovit:0 twenga:0 web.de-shopping:0 zanox-produktdaten:0

+ Quellen hinzufügen

Suchzeit: 21:01 Neu Suchen

Suchtipps Suchen Sie auch nach:
lightroom 6 (224)
lumix fz1000 (225)
sony rx100 iii (280)
magix video deluxe (374)
adobe lightroom (395)
canon powershot g1 x (323)


Keywords billig günstig billigsten günstigsten billiger günstiger guenstig preiswert Preise Listenpreis Preisliste Schnäppchen Sonderangebot Marktplätze Kleinanzeigen Versandhäuser versand Versandkosten direkt bestellen online kaufen Bestellung online bestellen Lieferzeiten Auktion Auktionen Gebraucht Angebote Produktinformationen Produktbeschreibung vergleichen Vergleich Produktvergleich Tests Testberichte Testergebnisse Erfahrungsberichte Meinungen von Verbrauchern Meinung Rezension Technische Daten Produktbilder

Preisvergleich
Wichtige Information zu den Preisangaben: Alle Preise verstehen sich inklusive der gesetzlichen Mehrwertsteuer und gegebebenfalls zuzüglich Versandkosten. Zum Zeitpunkt des Kaufes ist der aktuell auf der Händlerseite angegebene Preis maßgeblich. Bitte beachten Sie, dass aus technischen Gründen zeitweise Abweichungen, des Preises, der Lieferbarkeit und der Versandkosten entstehen können.
Impressum / Datenschutzerklärung     Presse     Shops    
Copyright © 2003-2019 MetaMind GmbH